mitt år 2010.

JANUARI



började året med en otroligt rolig fotodag med mois

jaa, linneas o min "gröna mjukisbyxor och vita glasögon-tid" haha

hade tokbra skoldagar med världens bästa klass och vänner

FEBRUARI


fotade bästisen


roligaste bildlektionen i skolan

fotade x-antal FLUMbilder med två av världens finaste vänner

en vinter med myyyycket snö fick jag uppleva. haha

MARS


började visserligen månaden med en veckas utegångsförbud... men satt iallafall barnvakt en dag den veckan åt världens finaste småkusiner

köpte mina älskade skooooor. dock så är dom försmå nu, en viss mamma råkade krympa dom :((

haha. flummig dag med linnea

APRIL



åkte till min fina vän amanda i falkenberg, grymt roligt helg!



louise och jag fick idén att cykla till vena. galna som vi var men mycket trevligt!

tre tuffingar i skolan

firade valborg med dessa underbar tjejer, har tyvärr inga bilder från själva valborg, men denna är tagen
dagen efter. då vi skulle ut och träffa massa fint folk :)

MAJ




utklädningsdag i skolan. alla nior var supernajsiga ;)


åkte till polen med fint sällskap! grym resa

JUNI


slutade nian, hade seriöst världens finaste klass i tre år. åkte på en oförglömlig klassresa till gotland också. åh kärlek till nio a <3

blev tillsammans med den finaste pojken på jorden. love you, <3


fyllde 16 och fick fina grejer



var för första gången utomlands, heeeelt underbart

JULI



besökte madde och mickan med familj ute på finnö


spenderade lite mer än en vecka på underbara öland-haga park <3


på en dag hann jag med att ut o fota med moa, baka världens godaste havreflanskorgar med moa och en grillkväll med moa louise och emma

sommarjobbade två veckor med dressiner. fick en heldel hjälp av älsklingen, hoho

tog en dressintur med linnea. mycket mys

AUGUSTI


städade i våran framtida fotostudie. men det går inte så bra med den, men till sommarn ska vi ta det mer seriöst och verkliegn satsa! hihi


mäns alla andra var i kalmar på rix fm så stannade jag o helena bus hemma o hade två underbart fina dagar tillsammans! <3

åkte upp till lkpg och var lite barnvakt åt kusinerna, myyss

gjorde hemmagjord pizza med ett par finfina tjejor hemma hos linnea

åkte till sandra en sväng, en dag med mycket roligheter

spenderade min sista dag som hultsfredbo med tacopaj ätning och flumflum med dessa två fina flickor.

sen vare ju då dax för flytten. bodde de två eller tre första skolveckorna hos jååååni. grymt kul vare. men efter ett besked om att jag fick en plats på bowlinggymnasiet så vart det att jag flyttade till elevhemmet inne i nässjö istället.

hade en efterlängtad släktträff ute på finnö

SEPTEMBER



hade en mycket tråkig nollningsdag. haha

jag och linnea hade varit gifta i ett år, puss. thihi :*

moa besökte mig över en natt i lilla nässjö, supermys!

dax för gymnasiefest. förfestade hos louise

var på vidablick med bolwinggymnasiet

OKTOBER


började denna månad med att åka en lång väg till gävle för o spela jm. gick mycet bra och en fjärde plats

pete weber från usa besökte oss i nässjö. bjuder på bilden...


fotade nia och sofia

firade louise med mina fina tjejer

tog en fotorunda med blomman

åt tacos hos mig med dessa snygga girls


åkt till stockholm med älsklingen slutet av oktober til början av november

NOVEMBER


viktor spenderade tre nätter hos mig i nässjö, mys

hade fyrtioårskalas för mammsi <3


fotade nias dop, så söta

var på ett galet thaikalas. haha men kul vare!

DECEMBER


var i forserum med dessa tjejer o filmade för våran musikvideo. galet kul hade vi


julbakade med tre fina flickor hemma hos carro

jag och min sepekartong (linnea j) åkte till ullared för tredje året i rad

jag och min älskling firade ett halvår. <3

fotade finaste louise

firade jul hos farmor o vicke. åkte på kvällen till älsklingen


va i kalmar med linnea louise emma o becca

och sist men inte minst,  nyårsafton. och den firades med dessa tjejer och fest hos lisen.

det var en del av mitt år 2010. hoppas det nya året blir minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0