sepekartong ♥



linnea o jag skickar massa gamla bilder på msn så här bjuder vi på två... haha gulligt
föööörlåt men jag har faktiskt inte haft tid. okej där ljög jag lite grann. men i söndags ofkade jag inte sitta här och nu är det faktiskt så sorgligt att jag inte har internet i nässjö för att det har hänt något... men jag ska försöka fixa det, för det är sååå tråkigt.. iallafall, jag är hemma i hultsfred igen, kom i morse så idag har jag hunnit med o hälsat på lite på gymnasiet här hemma. mycket trevligt faktiskt. imorrn går jag nog tillbaka, går till albäck då med. ska hinna med att fota till mitt projekt med. juste jag sa aldrig varför jag är hemma, det är så att vi har medieveckan i skolan nu och då har man fått välja ett ämne att jobba med, foto har ju jag valt. och jag kan inte fota i studion förrns på torsdag så jag och många fler fick lite lediga dagar pga av att vi inte kan börja med vårt projekt. nu vart detta ett långt inlägg och jag har inget mer på hjärtat så sätter punkt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0