festivalinlägg''

efter en festivalhelg med känslor som en berg- och dalbana är jag glad som köpte en biljett efter mycket om och men. hade det så sjukt bra med mina fina kåmpisar hela tiden. de bästa som finns. allt mellan skratt och tårar har funnits med dessa dagar men allt har slutat bra tillslut. jag tackar för ett fantastisk festivalliv! njut nu av bilderna! vissa är mobilbilder som ni ser..

DAG ETT (hade inte med kameran pga spöregn..)






DAG TVÅ










en underbar mobilbild på oskar linnros, det bästa jag varit på på länge! heeeelt klart. jag linnea viktor o maja stod allra längst fram, och herrejäklar va folket tryckte. trodde ju man skulle åka över staketet, men GRYMT va det!!!

DAG TRE









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0