2. Min familj

hade ingen bild på hela familjen på detta minnet jag har här. så denna får duga mycket bra. min familj består av min pappa thomas dårå och min mor ina och så min lillasyster maja. min mamma är från Polen och min pappa är halv Norsk. så jaa, resultatet blir ju då att jag o maja är ju mer utlänningar än svenskar, om man får säga så. hää. iallafall, vi är en rätt flummig familj men kan vara fullt seriösa med, haha. vi har kul tillsammans o det är väl huvudsaken. och som alla gör så älskar man ju dom allihop så himla mycket, trotts att man tjaffsar o så. men det hör till, lite då o då iallafall. min pappa är en störtskön liten gubbe, hoho sry papi. nej men han är inte så liten, väldigt lång faktiskt. han stöttar mig alltid, han är bäst. när det gäller min bowling t.ex. så känner jag ingen annan som är så engagerad som honom i att hjälpa mig o även andra. som sagt bäst. mamma och jag kan vara som hund o katt ibland, men tillslut börjar vi nästan alltid o flina. mamma är en kort o cool liten polack som sagt, 154 hä-hä kort tjej. men dom små ynka cm hindra henne inte för hennes styrka, jag är svag om man jämför den henne, HAHA. men hon är världens mysigaste mamma. sen har vi min vilda lillasyster, eller jaa hon är som jag fast i miniformat typ. WB mig alltså. ne men majsan är såå himla bra o ha, vi har våra stunder då vi har de jättekul o mindre kul, men systrar är ju sånna, man är inte alltid sams ju. men finast är hon för det. 13 bast o hon börjar nu komma in i den värsta åldern så tack o lov att jag inte bor hemma! haha ;) men som sagt, hon är den bästa syrran. sådär, detta är då min familj :) hihi. blev en väääldigt lång text men va tusan gör det om hundra år!?!?
NEJ! jag glömde min finaste hund med ju! tulli-gull. hon är ju ett ganska nytt tillskott i familjen, hon är snart fem månader o hon är galen men helt fantastiskt mysig o just nu saknar den lilla voffsingen jättemycket :( hon sover äter leker dricker sover leker dricker sover osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0