4. Min kärlek

Viktor Johan Arvidsson. det finaste gud har skapat. så fin, så vacker, så underbar. en människa med ett hjärta av guld. denna kille har gjort mig till en sån där lycklig tjej som man alltid önskat att vara. han vet vem jag är, både ut o invändigt. han vet mina starka sidor, han vet mina svaga sidor, han vet hur han ska få mig att skratta, han vet hur han ska få mig glad, han vet hur han överhuvudtaget ska få mig att må sådär jättebäst, han vet helt enkelt hur han gör för att fylla mitt liv med så mycket glädje o lycka som man behöver. detta har jag aldrig haft någon som vetat förut. han vet verkligen vem jag är. han känner den riktiga Sandra.
I fjorton månader tre veckor och tre dagar har vi delat glädje lycka tårar sorg skratt och allt annat ni kan tänka er. denna tiden tillsammans med honom, jag kan inte på något sätt beskriva hur jävla bäst den tiden har varit, verkligen den bästa tiden i mitt liv. utan min underbara pojke idag vet jag inte hur mitt liv hade sett ut. men jag kan verkligen inte tänka mig mitt liv utan honom nu. att veta att han älskar mig och samtidigt tänka på allt fint han säger till mig, får mig att fälla en tår, tårar av lycka. när jag ser min älskling i ögonen vet jag att jag har hittat min sanna kärlek, för den lycka och stolthet jag känner för honom är svår att slå. han är den person som lyser upp min dag, som får mig att le en extra gång varje dag. trotts att han är nästan nio mil ifrån mig fyra dagar i veckan så har jag honom med mig hela tiden, i mina tankar och runt min hals. då jag bär det finaste halsbandet någonsin. han får mig att känna trygghet hela tiden, i hans närhet i hans famn i hans kyssar i hans kramar i hans ord i hans blick. i hela honom. den kärlek han ger mig är mer värdefull än allt annat. Viktor, du har mitt hjärta Nu och Föralltid. jag älskar Dig ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

men gud vad fina ord, jag blir nästan tårögd! Ni är så fina tillsammans! Kram :)

2011-09-07 @ 15:50:51
URL: http://fellah.devote.se
Postat av: Olivia

2011-09-08 @ 20:07:42
Postat av: Olivia

oj, tom kommentar blev det visst.

men jag måste hålla med amanda :)

ni är världens finaste ! <3

2011-09-08 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0