5. Mina bästa vänner

090909. lycka
det står ju faktiskt "vänner" men jag tänker faktiskt skriva om bara en tjej. och hon är verkligen min allra bästa vän. den tjej som jag känner bäst o hon känner mig allra bäst, den tjej som står mig allra närmast. hon verkligen bryr sig om mig och vet vem jag är. vi har känt varandra sedan vi började sjuan och sedan desss har vi hållt ihop, hela tiden. en vän som henne är svår att hitta, hon är den bästa. hon lyssnar och förstår mig hur bra som helst. när jag är med henne trivs jag som fisken i vattnet och jag njuter av de få stunder vi får tillsammans nu för tiden. o dom stunderna är dom allra bästa och mest välbehövliga. vi kan varandra, vi vet vilka vi är och vad vi betyder för varann. namnet på denna fina vännen är linnea johansson. det fanns ingen mer passande dag än idag heller, för idag är det våran dag. två år har vi varit gifta nu and i still love you! nu och föralltid min vän ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

åh, vilka fina ord! du är det bästa jag vet.

2011-09-12 @ 21:29:27
URL: http://linneajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0