i pray to be only yours.

tjolahopp :))

vart kalmar idag med louise :)  jag behövde göra mig av med lite pengar ;) haha. blev iallafall rätt mcyket som jag är nöjd med :)
vitgul randig långarmad tröja från h&m
mörkröd långarmad tröja från ginatricot
leopardmönstrad bh från ginatricot
linne med något möster från jc
vit hoodtröja med tryck på ryggen från carlings
det va nog allt :) hihi.

tack för en underbart rolig dag iallafall! haha, det fina paret på tåget louise! xD hahhaha!

jaa, nu gör jag ingenting typ. ska snart äta pappas pannkakor iallafall :)
pusshej



Kommentarer
Postat av: louise.

haha paret på tåget va ju bara för söta ;) noot! <3

2009-12-30 @ 23:37:14
URL: http://sweetlollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0