sjukhuset.

för er som orkar läsa.

samma text som på min bdb.

i går morse när jag skulle gå upp så försov jag mig
jag sprang ner i duschen o när jag skulle gå in i duschen
så började jag se dåligt o allt snurrade, jag hade ingen kontroll över mig själv
kunde inte stå på benen.
jag slängdes från vägg till vägg och svimmade.
jag vaknade sekunder efteråt av att jag fortfarande inte kunde se ngt,
jag slog huvet i golvet och jag kunde fortfarande knappt stå på benen.
på ngt sätt lyckades jag ta mig upp för trappen men va nära på att ramla i trappen, men ramlade framåt och slog i dörren.
jag lyckades öppna den o springa in till mamma.
jag kastade mig på golvet o sa att jag inte visste vad jag gjorde
jag hade som sagt ingen kontroll över mig. jag fick kramp i armarna och hade sjukt ont i huvet.
mamma ringde farmor o hon sa att vi skulle ringa sjuktvårdsrådgivningen
o dom sa att vi skulle ringa ambulansen. jag låg i min säng och skakade o frös som aldrig förr.
jag var rädd. ambulansen kom o dom frågade vad som hade hänt och jag försökte komma ihåg allt o berättade. dom bärde in mig i ambulansen och åkte mot västervik. i ambulansen frågade dom massa igen och jag fick en kanyl i armen o dom tog blodprov och jag fick en spruta.
på sjukhuset fick jag åka in på ett rum o två läkare kom, den ena frågade massa igen och jag försökte berätta ännu en gång.
sen fick jag ta massa prover o sprutor o dom tog blodprovet igen.
jag fick sen vänta och jag fick inte äta ngt, för jag skulle röntga huvet för att se att inget va sprucket. så jag fick inte äta förrns kvart över elva.
när jag fick reda på alla svar var det inget som var fel. allt va helt ok (y)
vilket va skönt att höra.
så vi fick åka hem, jag var jätte trött och hade fortfarande sjukt ont i huvet. jag mådde illa när jag satt upp. så jag fick ligga ner i bilen ^

läkarn sa att det var krampanfall som berodde på panik och stress..

gick även ner i duschen igår kväll för att se hur det såg ut, ena dörren hade lossnat och en annan var sprucken. hela duschen va förstöd.
jag hade fått ordentliga smällar. nu har jag ont i hela kroppen.
det läskigaste är att jag inte längre kommer ihåg att detta har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0