4 poäng vårat gäng (y)

halloj :)
vaknade idag av att pappa kommer in vid 20 i 8 o säger: ska inte du åka snart?!
det visar sig att min mobil inte hade ringt, o jag skulle samlas för att åka iväg på match vid kvart i 8 ;) kul. så det va bara o ta på sig kläder o borsta tänderna o sedan fick pappa skjutsa ner mig till hallen ;p jag var där redan 10 i o dom hade ju såklart väntat :) haha jaja. hemkommen nu med två vinster iallafall (y) först vann i vetlanda och efter det i sävsjö.
nu sitter jag hos farmor o har precis ätit lite, hon har även klippt mina toppar lite granna, nu äre gjort louise :D haha. o nu ska farmor vicke och jag spela bingolotto, lycka till til oss (a) hoho.

puss


Kommentarer
Postat av: louise.

bra sandra! det tog bara några veckor att få det gjort ;) <3

2010-01-10 @ 19:11:44
URL: http://sweetlollis.blogg.se/
Postat av: mikaela

sjukt fin blogg har du! :D

2010-01-10 @ 21:01:01
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0