blundar du så blundar jag

LÄS OM MIN O LINNEAS SAJTSING I HÖGSBY :)
gårdagen vart inte som den skulle. kinesen va stängd så vi gick o åt pizza istället, eller ah kebebtallrik. efter det gick vi till konsum o köpte godis o hårfärg, sen skulle vi hämta min cykel på station o då hörde vi att det va ersättningsbuss mot kalmar o eftersom det är gratis så tänkte vi åka en sväng :p vet inte vart vi fick idén ifrån, men det va bara en kul grej :') haha. vi gick av i högsby o typ gjorde?.. ingenting x)  linnea körde runt mig i en kundvagn runt karlssons där, o kallt som tusan va det ! våra tår va som iiiisbitar :o o inga vantar hade ni ^^ haha. jaa, typiskt mig o linnea. sen försökte vi hitta nånstans att värma oss, men allt va ju stängt, klockan va typ halv tio o tåget hem gick vid kvart över tio. så vi gick runt fär o letade, o tillslut hittade vi en trappuppgång som va öppen så vi gick in där o satt där i typ tio min, sen gick vi ut utan att vi visste varför? haha. ja, så vi satt utanför station tiss tåget kom sen. sen blevre inte att jag sov där utan jag åkte hem. men fårse om jag åker med henne till smuge sen, vilket jag verkligen hoppas på iallafall! <3
dagen/kvällen va iallafall superkul :') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0