cos if one day you wake up and find that you're missing me...

sitter här med so/hk-böckerna framför mig och håller på o skriver för fullt. duktigt av mig faktiskt (y) börjar bli lite segt så kände för ett onödigt inlägg (a) hoho. men jag har ju iallafall musik som underhåller lite (y)
men när jag har pluggat klart ska jag iallafall åka bort till min kära farmor och lilla vicke för o se vad dom har för sig :) får se om det blir att jag stannar kvar o spelar bingolotto med dom ikväll igen, isåfall måste det gå bättre än förra gången! haha. det är bara så mysigt att va med dom :*

jaja, nu måste jag fortsätta med min möbelbeskrivning ;o haha.

pussssss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0