+++++

kom hem från vimmerby vid sju ungerfär, först vare sjukgymnasten o efter det bowlinghallen. shiiet va tugnt det va att dra runt på klotväskan :o jisses. men som tur va fick man ju hjälp ;)
jaja, bowling gick sådär. rickard hittade massa fel som jag verkligen måste ändra på. men bowling är inte så jävla lätt som alla tror.. dock kopplar min hjärna inte ihop allt, därför ska jag träna träna träna varje dag fram till lördag! för på lördag ska jag provspela i nässjö, till bowlinggymnasiet. fårse hur det kommer gå.

nu sitter jag o kollar på spårlöst :) men som precis tog slut x)
nu ska jag nog försöka sova, har knappt sovit nånting dom tre sista nättera! hahah, ja av en viss anledning :p

imorrn äre ju skola med, kuuul :) naaaaaaaaaat
ne, godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0