i know you don't think that i am trying

dålig uppdatering ;p men har inte haft tid alls idag :p
efter skolan kom jag ju på att jag inte hade nåra nycklar eftersom jag glömde dom hemma i morse, så in kom jag inte för ingen va hemma. så jag följde med moa hem en stund :) vi sökte prao och sommarjobb hos fotografer! ♥ vi skickade till två olika, än så länge iallafall ;) fler blire nog för vi skaaa hitta nån! :D
när maja kom hem så åkte jag också hem för jag skulle ner o träna, men det gick inte sådär superbra kan jag inte påstå. ska ner en stund imorrn med. men sällskap fick man ju iallafall :)

nu sitter jag här o nötar en o samma låt (8)  ne, vi höres imorrn ;)
puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0