nytt hål i örat

efter skolan vare ju då sjukgymnasten igen. moa följde med, vi har haft så sjukt kul hela dan! :')
har inte skrattat så mycket på jag venne hur länge ;o hhaha!  du gör mig lycklig
jaja, efter sjukgymnasten åt vi, sen gick vi o letade efter nånstans o ta hål i örat, för det va mina planer :) så nu äre gjort, ni får se en lätt bild ^  jag blev dock inte jättenöjd för hon satte det för nära mitt andra ;o men aja, det blir nog bra.

när v i kom hem från vby så följde hon med mig hem, o vi skickade o frågade om praoplatser hos två fotografer, en o i växjö och en i malmö. så fårse vad som händer ;)  sen då så hittade vi en jäkla massa gaaaaaaaaaaamla bilder :o jisses! haha. lite gulligt sådär :)

nu ska jag gå o lägga mig o läsa i min bok som jag har kommit sååååååååååååfhär långt i -.- hohoh.
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0