vi ska göra det bästa av den tid vi har kvar

nu har jag kommit hem från två underbara dagar med linnea. igår hade vi sjukt roligt och det va så kul att få ha riktigt kul igen :')  men vi kunde inte sova , vi va helt uppe i varv :o hahah! så det vart inte mycket sömn inatt (a)
idag åkte vi till vetlanda. som vanligt besökte vi vårat omklädningsrum i bowlinghallen, efter det träffade vi marcus och så gick vi på stan :) dessutom så vart det ju lite inköpm jag köpte ett linne och lacktights :) linnea köpte en skjorta :)
helgen har varit den bästa på länge, tack för allt, jag älskar dej bästavän. ♥


imorrn äre dubbelmatch i eksjö. faktiskt pepp på't! :) godnatt!

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dej bästa vän, helgen var bäst :*

vi ska ta vara på tiden vi har med varandra, fast du kommer ändå alltid att vara min bästavän<333

2010-01-31 @ 21:48:49
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0