nada att göra

Visste du att..

att min senaste kyss - var med min underbara pojkvän
att jag vill ha - lördag
att jag lyssnar mest på - linneas spotify
att jag pratar - fort och mycket i stort sätt hela tiden..
att jag inte gillar - människor man inte kan lita på, småkryp och stora hundar
att min första riktiga kyss - var fel
att jag avskyr när folk snackar -
att kärlek är - det mest underbara som finns
att jag gillar att -  fota
att jag alltid kommer att vara - beroende av musik 
att jag är hemligt förälskad i -
att sist jag grät var - i förrgår.
att min mobiltelefon är - trasig, så lånar viktors gamla
att när jag vaknar på morgonen - stänger av alarmet, iallafall denna vecka
att innan jag går och lägger mig - smsar jag
att idag har jag - varit med min linnea
att jag just nu tänker på - att jag bara är i början av denna grej o att detta kommer ta ett tag
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - jobba och åka till vimmerby med älsklingen
att jag hoppas - 
 att det snart blir braaaa väder igen

Har du:
Någon som förstår dig? jaa, verkligen
Någon som du saknar? jaa.
Någon som du hatar? venne, men folk jag inte gillar finns 
Vem kramade dig senast? farmor
Vem pussade dig senast? farmor
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? turistbyrån
Vem var hemma hos dig senast? viktor
Vem var du hemma hos senast? farmor och vicke
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? yexbox
Har du gråtit idag? nejnej.
Har du skrattat idag? ohja!

Jag:
Är singel? nej
svär ofta? tyvärr, men försöker skärpa mig
Sjunger i duschen? har man radion på så äre inte lätt att undvika det
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha skulle jag nog!
Skrattar åt dina egna skämt? händer nog ibland, hä-hä
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske, kanske inte

Har du:
piercingar? öronen
Syskon? en lillasyster
Jobb? just nu, sommarjobb
För många vänner? tycker jag inte ;)
Rymt hemifrån? tror det :$
Färgat håret? ohja
Bra självförtroende? kan jag inte påstå
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa
Varit kär? är kär
Gjort något olagligt? har la de flesta gjort
Somnat i skolan? jaaao, hehe
Brutit ett ben? nepp. 
Tappat bort mig i min hemstad? faktiskt :$ skogen är inte rolig!
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? tror det.
En hemlighet som ingen annan vet? jajjemen
Sovit en hel dag? njaaa.
Somnat gråtande? jodu..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha, faktiskt
Blivit generad inför folk? jaa :$
Varit kär i någon utan att säga det till personen? kanske det
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? jaa
Haft ett förhållande i under en månad? ja,
Blivit kallad player? mh
Färgat ditt hår svart? nepp

Vad:
Längtar du till mest just nu? junior masters
Ska du göra i helgen? mysa med älsklingen och träffa linnea o ellinor 
Har du för kläder på dig? mystights linne bh trosor
Gjorde du igår? jobbade och var i forserum
Ska du göra i sommar? sommarn är ju snar slut.. umgås med folket sista veckorna
Åt du senast? popcorn (L)
Har du för mobil? sony ericsson någonting, hähä
Vad köpte du senast? va nog tuttifrutti passion med linnea, tjockisar :*
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? jadu, venne riktigt, sprungit


Vem/vilka:
Slog du senast? pappa, hoho :D
Fick du sms från senast? viktor
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? de som står mig närmast
Var du med senast av det motsatta könet? "männen" på vickes kalas isåfall ^^ haha
Kan du lita på mest? ni vet vilka ni är.
Vet mest om dig? det gör nog helena och linnea
Sov du tillsammans med senast? viktor

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej! dom är så sliskiga o bläää
Kan du hjula? jadå
Biter du på naglarna?  ibland tyvärr
Är du EMO? neeeeej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? oj, köpa sååååå mycket!!!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja, jag SKA det. innan jag dör.
Har du sjungit inför publik? jao
Följer du mode? jag tar på mig det jag trivs i
Är du hungrig? absolut inte
Är du blyg? ibland så händer det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0