101025

över här skulle det vara fyra bilder, men det verkar inte funka... aja då sitter man här i nässjö igen i detta lilla rum. har precis eller ah, för en stund sen var jag o linda ute o sprang iallafall. mycket skönt o mycket välbehövligt! innan det var vi även o spelade lite. har också hämtat ut min medicin o handlat mat. där hade ni helt plötsligt hela min dag, haha. åkte hit senare idag för att jag var hos läkarn hemma. o där vart jag klar fyrtio minuter innan tåget gick så jag o mamma åkte upp till albäck o där träffade jag min fina helena o min finaste älskling. fiiiiiiint! allt är fint just nu. tss. ne nu ska jag fortsätta plugga. sedan väntar duschen och sängen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0