lördag.



ph_ bilder från nio a. jag och nea  ♥
viktor sov hos mig inatt, så hela dagen har spenderats med honom. vi tog tåget till vimmerby en snabbis i förmiddags för jag var i stort behov av ett stort fotoalbum. hähä. har en del bilder att klistra in där. så nu vet jag vad jag ska göra denna vecka i nässjö. nu sitter jag här själv och nördar lite dårå. musiken spelas underbart ur högtalarna och jag sitter o klirrar lite på detta svarta tangentbord. snart blire mys framför tvn with my dear family.
igår fick jag frågan om att spela hemmamatch med hulingen i helgen, och eftersom jag inte är helt spelklar förrns på onsdag med högkand så ville jag självklart spela här hemma. detta blir då den absolut sista matchen med hulingen, så en vinst tycker jag att vi bjuder på imorrn ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

jag ser skabb ut :s

2010-10-16 @ 21:36:15
Postat av: sandra

sv: det gör du inte alls! :*

2010-10-17 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0