fly fly fly away my friend.








ph_ sju bilder från gävle
heeeeeej. har precis varit o handlat lite food så jag överlever denna vecka också. sen har jag äntligen fått iväg helenas armband med posten, i sista minut där! skolan var slapp idag, hade två inställda lektioner, det satt inte allt för fel en dag som denna. annars har jag inte hunnot med så mycket mer, vädret har varit toppen och jag har varit glad, hähä.
eftersom jag inte hann träffa viktor mer än en liten liten stund i helgen så tar jag tåget hem imorrn till honom o stannar där över natten. och om hans syster sofia o hennes lilla nia är kvar så skulle jag nog fota den sötisen :) alltså kommer morgondagen bli toppen. så nu blev jag massa glad! nu har jag inget mer på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0