2011 del fyra och den sista

Oktober

hälsade mycket på på gymnasiet i hultan
hade en mysdag med dessa tjejer
började höstlovet med rookiefestivalen i hultan
var på ALV med hjärtat, mys
November

träffade moa för att fota lite och vi övervägde våra rädslor denna dag
åkte hem till hultan en onsdag för o se musik-estet konserten
såg breaking dawn o fy sjutton va bra den va
viktor kom till nässjö o fredagsmyste med mig
December
jaha då vare december redan. o snart slut på detta år. detta år har verkligen varit en bergochdalbana för mig. men är ändån nöjd. men nu börjar ett nytt och med många nya möjligheter!!
kommer inte lägga in några bilder från decemeber. men jag har myst, sett snö som sakta försvunnit, fotat min fina vän louise, pussats, träffat fina vänner, varit i ullared, gått min halva gymnasietid, haft julmys i skolan och haft en mysig julafton men utöver som det brukade va, saknat vicke extra mycket o nu ligger jag i sängen nåra timmar innan ett nytt år. tack för detta året gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0