110723

ojdå, här ekade det visst lite. sen jag skrev sist har jag hunnit med att umgås lite med pojkvännen, fårr munsår, städat, ätit popcorn i tonvis (nästan), ätit lite mer godsaker och kanske lite mer... varit med om det värsta åskvädret i världshistorien enligt mig, umgåtts med pojken lite till, tittat på filmer, ätit grillat med två fina flickor, tittat på film igen och bara pratat och skrattat en himla massa. övningskörde även till ohamn idag med pappa, tog en lite paus på mc-donalds och vände hem igen. en fika på aspedalsgatan 48 med. nu taggar alla andra flickor och pojkar the ark och håkan i kalmar med jag taggar en hemmakväll i soffan med mina smarriga popcorn! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0