19:53

stó lat babcia :* jag skickar massa slängpussar hem till polen.
jaa nu sitter jag i samlingssalen och byter lite ord med dom få som är här. tittar på tv just nu. eller kollar nog mer på denna burk. annars rullar halv åtta hos mig. har precis pratat med både far min och mor min, lite mysigt sådär. resan till polen på påsklovet hänger lite o svajjar, men förhoppningsvis bliren av! jag hoppas verkligen det ♥ skulle vara fint o träffa mormor som jag inte träffat på snart två år :( men vi fårse vad som händer. hoppas som sagt. aja till något annat nu, jag ska göra lite gröt snart och sedan väntar duschen. även ett samtal från min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: carro

men tjena snyggaste Sandra! :*

2011-03-03 @ 19:52:00
URL: http://stjarnfallet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0