tyckte dem sjöng som änglar när jag kom men jag måste ha varit galen

då var man mätt och go efter att ha ätit en god middag. skolan va helt okej, men venne vad som har hänt med mig idag. har haft energi till max om inte ännu mer. aja. skulle åkt till jönköping idag men det blir på torsdag med tre finfina tjejer istället. studiedag då nämligen. ska äntligen hämta mitt fina halsband jag fått av viktor då. var o handlade med ella o carro förut med. så nu överlever jag denna vecka med. men nu har jag inget mer på hjärtat. ha en fin kväll fina läsare ♥ men juste alla klagar på att tove är inställd, okej det hade varit superkul o gå o jag hade faktiskt sett framemot det, men nu sparar man dom pengarna till något annat istället! wihuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0