hultan



weheartit.com
oj, här var det visst väldigt dött. men har inte haft så mycket tid. iallafall så har det hänt en hel del sen jag skrev sist. i tisdags kom min mor min och systern till nässjö. åt lite mat och gick ner till stan en snabbis. mysigt vare. igår så hade vi nationella i matte, och det gick hyffsat bra tror jag, hoppas på det iallafall. och idag har vi inga lektioner så åkte hem igårkväll till min pojk. nu befinner jag mig på gymnasiet i hultan. har louise bredvid mig, linnea gick precis. ska möta upp viktor om ca en timme med, fårse om jag åker tillbaka ikväll eller imorrn på morgonen för det var visst slut på träningar för denna säsong. nu har jag inget mer på hjärtat, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0