dag 8 - Min bästa resa hittils

över en månad sen jag började med denna grej och det handlar om endast tio dagar.. lite kass jag är men nu ska jag fortsätta för att sedan försöka börja på en ny!
min bästa resa var min första utomlandsresa förra sommarn, till underbara mallorca. hur fint & gött som helst! bodde på ett nordisk hotell som hette prinsessa tror jag? don't remember really. bara att gå ca två meter sedan vad man nere på stranden. vill verkligen tillbaka, skulle behöva det.. men vi hoppas på nästa år ♥
och eftersomn jag inte har den bildmappen på denna dator får det bli bilder ni redan sett.

Kommentarer
Postat av: maja

saknar det en massa!

2011-10-06 @ 15:30:38
URL: http://majjagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0